Zamawianie, sposoby wysyłki, formy transportu, opłaty

1. Zasady zamawiania produktów

  • Każdy produkt posiada swój status. Stan magazynowy produktu widoczny jest w zakładce produktu po prawej stronie zdjęcia.
  • W przypadku zakupu towaru o statusie "Dostępny", dostawy są realizowane w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.
  • W przypadku zakupu towaru o statusie "Na zamówienie", dostawy są realizowane w ciągu 21-45 dni roboczych (jest to czas niezbędny do wyprodukowania danego produktu.
  • W przypadku zakupu towaru, który jest niezdatny do wysyłki (ze względu na duże gabaryty, szkło, lub delikatność i istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia produktu podczas transportu, wysyłka kurierska jest niemożliwa (możliwy odbiór własny po wcześniejszej zapłacie za zakupy ).

  • Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem "DPD"
  • Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę  przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.
  • Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.

2. Stan realizacji zamówienia i przesyłki.

  • Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
  • Jeżeli podczas zamówienia założysz › konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
  • Jeżeli nie zakładasz › konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
    (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).
  • Jeżeli w momencie odbioru przesyłki paczka jest wyraźnie uszkodzona, należy tego samego dnia, w obecności kuriera spisać protokół‚ szkody. Reklamacje spowodowane uszkodzeniem paczki w transporcie, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody- NIE BĘDĄ REALIZOWANE.